سر و صدای اخراج سرمربی بتیس یک ساعت پس از برد رئال در برنابئو

ساعت 11:43 دو شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸

تهران - ایرنا - باشگاه رئال بتیس اسپانیا یک ساعت پس از پیروزی شب گذشته این تیم در آخرین بازی فصل خود مقابل رئال مادرید، «کیکه ستین» سرمربی خود را در میان بهت همگان اخراج کرد؛ اتفاقی که بیشتر از برد رئال در سانتیاگو برنابئو سر و صدا کرد.

به گزارش سازمان لیگ به نقل از سایت ایرنا شبکه تلویزیونی راشا تودی نوشت: بتیس در بازی شب گذشته با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسید اما برکناری بی درنگ ستین به تیتری داغ تر از پیروزی مقابل شاگردان بی رمق «زین الدین زیدان» بدل شد.
ستین از زمانی که با تیم نه چندان قدرتمند لاس پالماس یعنی جایی که با فوتبالی هیجان انگیز و جذاب نظر کارشناسان را جلب کرد، صاحب اسم و رسم شد.
نخستین فصل حضور وی در بتیس با رتبه تحسین برانگیز ششم و 60 گل زده به پایان رساند که برای چهارمین تیم با بیشتری آمار گل زده در تاریخ لالیگا قابل تحسین است.
آمار ستین در فصل جاری به اندازه نخستین دوره اش روی نیمکت بتیس موفقیت آمیز نبود؛ رتبه پایانی آنها در در جایگاه دهم در مقایسه با رتبه ششم آنها در فصل گذشته تحسین برانگیر نبود اما مرد اسپانیایی پس از سال 2003 به نخستین سرمربی تبدیل شد که در جریان یک فصل بازی های خارج از خانه خود مقابل غول های اسپانیا یعنی بارسلونا و رئال را با پیروزی پشت سر می گذارد.
رئال بتیس حدود یک سال پیش اعلام کرد که ستین، تا ژوئن 2020 هدایت این تیم را بر عهده خواهد داشت.
ورزشی**3991**2024

کلید واژه