بیانی: یکی از بدترین فصل های استقلال بود

ساعت 11:42 دو شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸

تهران- ایرنا- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال از هر سه جامی که پیش روی خود داشت حذف شد تا یکی از بدترین فصل های فوتبالی خود را پشت سر بگذارد.

به گزارش سازمان لیگ به نقل از سایت ایرنا «شاهرخ بیانی» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: استقلال تیم بزرگی است و هواداران این تیم انتظار دارند همواره در کورس قهرمانی قرار بگیرد و بهترین نتایج را کسب کند. برای آن ها قابل قبول نیست که استقلال در هر سه جامی که پیش روی خود داشت به راحتی حذف شود.
بازیکن پیشین استقلال خاطرنشان کرد: این که شفر از استقلال جدا شد به نظر مدیران این تیم بستگی داشت و آن ها به این نتیجه رسیدند که این مرد آلمانی دیگر نمی تواند کمک کند. حالا آن ها باید هرچه سریعتر یک مربی استخدام کنند که در حد نام بزرگ استقلال باشد.
بیانی تصریح کرد: فرهاد مجیدی از سرمایه های استقلال محسوب می شود که سال ها در مقام بازیگری برای این تیم زحمت کشیده است و در شرایط حساس به عنوان سرمربی موقت به کمک تیم محبوبش آمد. او به طور حتم می تواند تجربیات ارزشمندی به دست آورد که سال های آتی به کمکش آید.
وی ادامه داد: باشگاه استقلال همچون فصل گذشته نباید زمان را ازدست بدهد. آن ها باید هر چه سریعتر سرمربی را معرفی کنند و به دنبال جذب مهره های تاثیرگذار و البته تمدید قرارداد نفراتی باشند که بازیکن آزاد محسوب می شوند.
پیشکسوت استقلال در پایان گفت: امیدوارم در فصل آینده شاهد استقلالی قدرتمند باشیم که بتواند روزهای خوبی را رقم بزند نه این که دوباره ناکامی های تازه ای شکل بگیرد.
ورزشی**م.ت**2024

کلید واژه