مدیر تیم فوتبال امید: گام اول را محکم برداشتیم

ساعت 12:20 شنبه ۳ فروردین ۱۳۹۸

تهران - ایرنا - مدیر تیم فوتبال امید ایران گفت: در مرحله مقدماتی المپیک برابر ترکمنستان به خواسته خود در دیدار نخست رسیدیم و گام اول را محکم برداشتیم.

به گزارش سازمان لیگ به نقل از سایت ایرنا به گزارش روز شنبه ایرنا از فدراسیون فوتبال، «حمید استیلی» در خصوص نخستین دیدار تیم فوتبال امید در مرحله مقدماتی برابر ترکمنستان افزود: دیدار اول همیشه حساسیت های خاص خودش را دارد، با این وجود خوشبختانه بچه ها با تمرکز کافی در این مسابقه حاضر شدند و به خواسته خودشان رسیدند. فکر می کنم اگر در نیمه اول دقت بیشتری در ضربات آخر داشتیم می توانستیم با نتیجه بهتری پیروز شویم.
وی با قدردانی از تماشاگرانی که برای تماشای این بازی در ورزشگاه حضور داشتند، اظهار داشت: می دانستیم در روز دوم فروردین بسیاری از فوتبال دوستان در تهران حضور ندارند با این وجود از همه هواداران فوتبال، پیشکسوتان و به خصوص کمیته فرهنگی فدراسیون تشکر می کنیم.
استیلی افزود: حمایت بسیار خوبی از تیم صورت گرفت و تماشاگران با تمام وجود در طول ٩٠ دقیقه بچه ها را تشویق کردند. این حمایت طبیعتا باعث شد از امتیاز میزبانی به خوبی استفاده کنیم.
تیم فوتبال امید ایران روز گذشته و در نخستین دیدار خود در مرحله مقدماتی بازی های المپیک 2020 توکیو، ترکمنستان را با نتیجه 3 بر یک شکست داد.
تیم امید ایران در ادامه این رقابت ها، روز چهارم فروردین ماه با یمن و روز ششم فروردین با عراق رو به رو می شود.
دیدارهای گروه C به طور متمرکز در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.
ورزشی**1067** 9053

کلید واژه