عبدی: برنده شهرآورد با یک تیر دو نشان می زند

ساعت 12:19 جمعه ۲ فروردین ۱۳۹۸

تهران- ایرنا- کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم برنده در شهرآورد تهران با یک تیر دو نشان خواهد زد چرا که هم به قهرمانی نزدیک تر می شود و هم لیگ را با یک برد فوق العاده دنبال می کند.

به گزارش سازمان لیگ به نقل از سایت ایرنا حسین عبدی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به دربی پیش رو پایتخت گفت: این شهرآورد بازی اول سال 98 محسوب می شود و هر تیمی که این بازی را با برد پشت سر بگذارد می تواند ادامه سال را با روحیه خوبی طی کند.
وی افزود: امتیازات هر دو تیم در جدول رده بندی نزدیک به هم است و برنده این بازی از شانس بالایی برای قهرمانی برخوردار است.
مربی پیشین پرسپولیس خاطر نشان کرد: هر تیمی برنامه بهتری برای این بازی داشته باشد می تواند ورق را به نفع خود برگرداند. استقلال در چند وقت اخیر خیلی پیشرفت کرده و با تیم نیم فصل اول فاصله زیادی دارد از طرفی تیم برانکو هم در چند بازی آخر عملکرد خوبی داشته و هجومی بازی می کند.
وی اضافه کرد: به طور حتم هواداران در شهرآورد پیش رو بازی زیبایی را شاهد خواهند بود چرا که هر دو تیم در حال حاضر روحیه پیروزی طلبی دارند و همین موضوع باعث هجومی شدن بازی خواهد شد. امیدوارم هر اتفاقی که در این بازی رقم می خورد به سود پرسپولیس باشد.
ورزشی**9463**1601**

کلید واژه