استقلال با برتری مقابل نساجی به رده دوم صعود کرد

ساعت 22:03 شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۷

تیم استقلال با پیروزی مقابل نساجی به رده دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال صعود کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ، دیدار تیم‌های استقلال و نساجی مازندران در چارچوب هفته بیست‌و‌دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 19 امروز (شنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این دیدار با پیروزی یک بر صفر تیم استقلال به پایان رسید.

مرتضی تبریزی در دقیقه 42 تک گل این مسابقه را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

ترکیب تیم استقلال: سید حسین حسینی، پژمان منتظری، محمد دانشگر، روزبه چشمی، میلاد زکی‌پور، پاتوسی، علی کریمی، فرشید باقری، ایسما (داریوش شجاعیان - 63)، مرتضی تبریزی (گادوین منشا - 90) و محسن کریمی (طارق همام - 56).

ترکیب تیم نساجی: محمدامین رضایی (حامد لک - 29)، مجتبی ممشلی، توتادزه، محمد آبشک، رحمان جعفری، مهرداد عبدی، سجاد آشوری (امید سینگ - 81)، فرشاد فرجی، علی‌اصغر عاشوری، آرفنگ دافه و حامد شیری (احمد عبدالله‌زاده - 55).

داور: محمدرضا اکبریان

 

نیمه اول:

دقیقه 10: ارسال خطرناک پاتوسی روی دروازه نساجی پس از برخورد به بازیکنان استقلال به صورت خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 11: فرار محسن کریمی پشت مدافعان نساجی می‌رفت تا این بازیکن را در موقعیت تک به تک با رضایی قرار دهد که مدافعان نساجی با تیزهوشی توپ را دور کردند.

دقیقه 12: شوت محکم فرشید باقری از پشت محوطه جریمه به تیرک عمودی دروازه نساجی برخورد کرد و در ادامه هم ضربه ایسما در آغوش محمدامین رضایی قرار گرفت.

دقیقه 18: پاس زیبای فرشید باقری در گوشه محوطه شش‌قدم نساجی به پژمان منتظری رسید که ضربه این بازیکن را محمدامین رضایی به زیبایی راهی کرنر کرد.

دقیقه 29: پس از مصدومیت محمدامین رضایی، حامد لک به جای او وارد زمین شد.

دقیقه 32: ضربه زیبای آرفنگ دافه پس از برخورد به پای روزبه چشمی به تیرک افقی دروازه استقلال برخورد کرد و برگشت داده شد. این اولین فرصت شاگردان جلالی در این مسابقه بود.

دقیقه 37: نفوذ ایسما از جناح راست دفاع نساجی و پاس در عرض این بازیکن در یک رفت و برگشت توپ را روی خط محوطه جریمه به فرشید باقری رساند که ضربه فنی این بازیکن با اختلاف اندک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 38: فرشاد فرجی از تیم نساجی مازندران با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه 39: پاس در عمق پاتوسی برای مرتضی تبریزی این بازیکن را در موقعیت تک به تک قرار داد که در این لحظه داور خطای مدافع نساجی را روی بازیکن استقلال اعلام و نقطه پنالتی را نشان داد.

دقیقه 40: اکبریان دومین کارت زرد بازی را به مهرداد عبدی نشان داد.

دقیقه 42: مرتضی تبریزی ضربه پنالتی اعلام شده به سود استقلال را تبدیل به گل کرد تا شاگردان شفر با یک گل از حریف خود پیشی بگیرند.

 

نیمه دوم:

دقیقه 50: نفوذ بازیکنان نساجی با ضربه رحمان جعفری همراه شد که شوت خطرناک این بازیکن از کنار دروازه حسینی به بیرون رفت.

دقیقه 60: شوت فنی پاتوسی در دستان حامد لک جای گرفت.

دقیقه 67: محمد آبشک سومین بازیکن اخطاری نساجی در این مسابقه بود.

دقیقه 68: داریوش شجاعیان به دلیل خطا روی بازیکنان نساجی اولین کارت زرد استقلالی‌ها را از داور گرفت.

دقیقه 77: ارسال طارق همام داخل محوطه جریمه به شجاعیان رسید که ضربه این بازیکن هم پس از برخورد به مدافعان نساجی به صورت اتفاقی در اختیار پاتوسی قرار گرفت و شوت محکم مهاجم آبی‌پوشان از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 79: پاتوسی با یک حرکت انفرادی چند بازیکن نساجی را از پیش رو برداشت، اما ضربه این بازیکن پس از برخورد به حامد لک توسط مدافعان نساجی به کرنر فرستاده شد.

دقیقه 80: کرنر ارسالی داریوش شجاعیان داخل محوطه شش‌قدم تیم نساجی روی سر بازیکنان استقلال جفت‌و‌جور نشد و به طور خطرناک از روی دروازه تیم میهمان به بیرون رفت.

دقیقه 86: ضربه ایستگاهی پاتوسی از کنار دروازه حامد لک به خارج از زمین رفت.

دقیقه 2+90: گادوین منشا هم از داور کارت زرد گرفت.

 

 

شاگردان وینفرد شفر با پیروزی در این مسابقه 43 امتیازی شدند و با صعود به رده دوم، جای تراکتورسازی را در جدول رده‌بندی گرفتند. تیم استقلال در هفته بیست‌و‌سوم لیگ برتر روز 10 فروردین ماه در دربی تهران به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.