سولسشر خبر دوری مهاجمان خود را تایید کرد

ساعت 22:33 جمعه ۲۶ بهمن ۱۳۹۷

تهران- ایرنا- «اوله گانر سولسشر» سرمربی تیم منچستریونایتد دوری 2 تا 3 هفته ای «جسی لینگارد» و «آنتونی مارسیال» را از میادین تایید کرد.

به گزارش سازمان لیگ به نقل از سایت ایرنا به گزارش ایرنا، تارنمای خبری یورو اسپورت روز جمعه با درج این خبر نوشت: هر 2 بازیکن مذکور در جریان بازی سه شنبه شب شیاطین سرخ مقابل پاری سن ژرمن که در نهایت با پیروزی 2 بر صفر تیم پاریسی به پایان رسید، با مصدومیت مجبور به ترک میدان شدند.
در این بین، سولسشر در مصاحبه ای ضمن اعلام خبر مذکور، اظهار داشت: فکر می کنم آنها 2 تا سه هفته از میادین دور خواهند بود و درست زمانی که شما فکر می کنید لحظه فرصت دادن به بازیکنان جوانی همچون «مِیسون گرینوود» فرا رسیده، به یکباره متوجه می شوید که او نیز مصدوم است!
تایید خبر دور بودن این 2 بازیکن بدان معنا است که سولسشر بدون شک در بازی مقابل چلسی، دیدار تعیین کننده خانگی مقابل لیورپول، دیدار در برابر کریستال پالاس و ساوتهمپتون و در نهایت بازی برگشت مقابل پاری سن ژرمن، لینگارد و مارسیال را در اختیار نخواهد داشت.
از دست دادن لینگارد و مارسیال پیش از آغاز نیمه دوم بازی مقابل پی اس جی برای سولسشر بدشانسی بزرگی بود چرا که نه تنها قدرت یونایتد را برای بازگشت کاهش داد بلکه ضعف لایه های عمقی خط دفاعی این تیم را نمایان کرد.
سولسشر در شب دیدار با تیم پاریسی، از امتحان بزرگ خود رد شد و رویاپردازانی که روند بدون شکست او و تیمش در لیگ برتر انگلیس را برای نشستن دائمی وی روی نیمکت شیاطین سرخ کافی می دانستند، با چشم های خود دیدند که سولسشرِ خام، مناسب ترین گزینه برای پذیرش این مسئولیت بزرگ نیست.
و حالا باید منتظر ماند و دید که تعویض طلایی «سر الکس فرگوسن» افسانه ای، چگونه بحران بزرگ پیش روی خود را مدیریت خواهد کرد.
ورزشی**3991**9118**

کلید واژه