مدیرعامل سپاهان: آماده استفاده از کمک داور ویدیویی هستیم

ساعت 22:33 جمعه ۲۶ بهمن ۱۳۹۷

تهران - ایرنا - مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان گفت: باشگاه ما و ورزشگاه نقش جهان اصفهان آماده استفاده از سیستم کمک داور ویدویی هستند.

به گزارش سازمان لیگ به نقل از سایت ایرنا به گزارش ایرنا، مسعود تابش عصر جمعه پس از برد سپاهان مقابل پیکان در خصوص عملکرد داور این مسابقه گفت: اشتباه در داوری موضوع طبیعی است و امروز نیز شاهد چند اشتباه بودیم. امیدوارم در نیم فصل دوم شاهد کاهش اشتباهات داوری باشیم.
مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان در خصوص استفاده از کمک داور ویدیویی در ورزشگاه نقش جهان گفت: این ورزشگاه از اکثر استادیوم های داخلی با کیفیت تر است و خوشبختانه با شروع نیم فصل دوم بخش عمده ای از مشکلات دیگر این ورزشگاه برطرف شد.
وی تصریح کرد: ورزشگاه نقش جهان آماده استفاده از سیستم کمک داور ویدویی است و امیدوارم این اتفاق هرچه سریعتر رخ دهد.
تابش اظهار داشت: قصد داریم به زودی بلیت فروشی ورزشگاه نقش جهان را به صورت الکترونیکی انجام دهیم و با این کار هواداران آرامش بیشتری خواهند داشت.
وی در خصوص اینکه آیا باشگاه سپاهان پولی بابت حق پخش و تبلیغات محیطی دریافت کرده است گفت: حدود 70 میلیون تومان به ما داده شده و این در حالی است که قطعا حق باشگاه ما بسیار بیشتر است و اگر به خاطر داشته باشید پنج سال قبل چند میلیارد بابت این مساله دریافت می کردیم. در دنیا حق پخش منبع اصلی درآمد های یک باشگاه ورزشی است که متاسفانه در ایران از این مساله محروم هستیم.
تیم فوتبال سپاهان اصفهان در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران با یک گل پیکان را از پیش رو برداشت و به صدر جدول بازگشت.
ورزشی **9118** 1200

کلید واژه