گزارش تمرین تیم ملی| غیبت ۱۱ بازیکن اصلی دیدار با عراق در روز تکنیکی دستیار کی‌روش

ساعت 15:03 پنج شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۷

تمرین تیم ملی فوتبال ایران یک روز پس از بازی عراق در ورزشگاه السد برگزار شد.

aa

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از امارات, تیم ملی فوتبال ایران بعد از دیدار مقابل عراق در دور سوم مرحله گروهی رقابت‌های جام‌ ملت‌های آسیا 2019, امروز (پنج‌شنبه) یک جلسه تمرینی برگزار کرد.

* در این تمرین که از ساعت 11 به وقت ایران, در زمین ورزشگاه السد آغاز شد, 11  بازیکنی که دیروز در ترکیب اصلی مقابل عراق حضور داشتند, غایب بودند تا به ریکاوری بپردازند. بنابراین تمرین امروز با 12 بازیکن نیمکت‌نشین و یا بازیکنانی که در طول بازی به میدان رفتند, برگزار شد.

* بازیکنان حاضر در تمرین ابتدا 10 دقیقه بدن‌های‌شان را گرم کردند و بعد از آن به پاسکاری‌های دو به دو پرداختند. دروازه‌بانان نیز به طور جداگانه تمرین اختصاصی انجام دادند.

* در ادامه کی‌روش تمرینات بعدی را طراحی کرد. در این بخش تمرین شوت از پشت محوطه جریمه و سانتر از جناحین با حضور تمامی بازیکنان انجام شد.

* در ادامه بازیکنان در زمین کوچک, 6 به 6 به فوتبال درون تیمی پرداختند. در این بازی دو تیم کاور‌های فسفری و نارنجی بر تن کرده بودند.

* کی‌روش در طول تمرین با جدیت زیادی حرکات بازیکنان را زیر نظر گرفت و روی دقت بازیکنان برای ارسال سانتر‌ و شوت‌ها اصرار داشت.

* معاون هلال احمر در تمرین امروز تیم ملی حاضر شد. کی‌روش در پایان تمرین نزد معاون هلال احمر رفت و ضمن خوش آمدگویی، با او به صحبت کردن پرداخت.

* میک مک درموت, دستیار کی‌روش در گوشه‌ای از زمین با رامین رضاییان به دربیل زدن پرداخت. رضاییان دو بار برای گرفتن توپ روی پای مربی تیم ملی تکل زد اما موفق به تصاحب توپ نشد. در ادامه رضاییان توانست با قدرت بدنی توپ را از درموت بگیرد. در این صحنه تکنیک بالای مربی تیم ملی توجه حاضران را به خود جلب کرده بود.

* بعد از پایان فوتبال درون تیمی, دوباره بازیکنان به تمرین ارسال از جناحین و شوت از پشت محوطه جریمه پرداختند. بعد از این تمرین یک بار دیگر برگزاری بازی درون‌تیمی با 12 بازیکن در دستور کار قرار گرفت. 

* در ادامه و بعد از 90 دقیقه تمرین, بازیکنان بدن‌های خود را سرد کردند. بازیکنان بعد از پایان کارشان به سمت دروازه رفتند و یک ضربه پنالتی زدند.

 

انتهای پیام/

 

aa

کلید واژه