جام جهانی قطر| ریکاوری و تمرین ملی‌پوشان ایران یک روز بعد از شکست ولز + فیلم

ساعت 12:30 شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱

جام جهانی قطر - تمرین امروز تیم ملی ایران در حالی برگزار شد که بازیکنان اصلی در دیدار روز گذشته در سالن بدنسازی به تمرین ریکاوری پرداختند.

aa

جام جهانی قطر- به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم به قطر، تمرین تیم ملی فوتبال ایران پس از برتری 2 بر صفر روز گذشته مقابل ولز، از ساعت 11 امروز (شنبه) در  زمین تمرینی باشگاه الریان در حالی برگزار شد که بازیکنان روحیه بسیار خوبی نسبت به روزهای قبل داشتند و همه بازیکنان شاداب در تمرین امروز حاضر شدند.

* کی‌روش در ابتدای تمرین امروز همه بازیکنان را جمع و برای آنها دقایقی صحبت کرد. سپس بازیکنان حلقه اتحاد تشکیل دادند و سه بار نام ایران را فریاد زدند.

* علیرضا بیرانوند، پیام نیازمند و امیر عابدزاده زیر نظر مربی دروازه‌بانان تیم ملی اختصاصی کار کردند و سایر بازیکنان نیز با نظارت کادر فنی تمرین امروز را پشت سر گذاشتند.

* در تمرین امروز بازیکنانی که در دیدار روز گذشته از ابتدا مقابل ولز به میدان رفته بودند در سالن بدنسازی به ریکاوری پرداختند. در واقع بازیکنانی امروز در تمرین تیم ملی در چمن باشگاه الریان حاضر بودند که روز گذشته مقابل ولز بازی نکردند و یا به‌عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفته بودند.

 

تیم ملی فوتبال ایران , ایران در جام جهانی 2022 قطر , جام جهانی قطر , جام جهانی 2022 قطر ,

 

انتهای پیام/

aa

کلید واژه