تعداد اعضای تیم ملی فوتبال برای سفر به کانادا مشخص شد

ساعت 17:03 چهار شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱

مسئولان فدراسیون فوتبال ایران با همتایان خود در فدراسیون کانادا بر سر تعداد افراد اعزامی توافقاتی داشته‌‌اند و بر اساس آن باید نفرات را مشخص کنند.

aa

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در روزهای گذشته درباره تعداد اعضای کاروان تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار با کانادا صحبت‌های زیادی مطرح و اعداد و ارقام متفاوتی عنوان شده است.

تیم ملی ایران در سفر به ونکوور و طبق توافق با فدراسیون فوتبال کانادا محدودیت‌هایی خواهد داشت و بر اساس این توافق، کانادایی‌ها مسئولیت سفر 50 نفر از اعضای کاروان تیم ملی فوتبال را برعهده می‌گیرند که این تعداد شامل بازیکنان، کادر فنی، کادر پزشکی، تیم سرپرستی و... می‌شود.

از همین‌رو فدراسیون فوتبال در روزهای اخیر و در لیست نفرات اعزامی، برای 50 تا 55 نفر برنامه‌ریزی کرده و برای دریافت ویزا مقدماتی را انجام داده، چرا که با توجه به پیشنهاد فدراسیون کانادا امکان سفر به این کشور بیش از 55 نفر وجود ندارد. به این ترتیب، در صورت اعزام 5 نفر بیش از توافق با کانادا، هزینه‌های اعزام این نفرات، برعهده فدراسیون فوتبال ایران خواهد بود و کانادا فقط برای 50 نفر مسئولیت قبول خواهد کرد.

طبق برنامه قرار است دو تیم ملی ایران و کانادا روز 15 خرداد ماه در وونکوور در دیداری دوستانه به مصاف یکدیگر بروند.

انتهای پیام/

aa

کلید واژه