مربی تیم سایپا: مقابل فولاد دست و پا بسته نیستیم

ساعت 15:26 جمعه ۷ خرداد ۱۴۰۰

مربی تیم فوتبال سایپا گفت: فولاد تیم قابل احترامی است اما ما هم دست و پا بسته نیستیم.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران،  کوروس آقازاده که به دلیل محرومیت فراز کمالوند، در نشست خبری قبل از دیدار معوقه هفته بیست و یکم لیگ برتر بین سایپا و فولاد شرکت کرده بود درباره این مسابقه اظهار داشت: فردا بازی خیلی مهمی را با تیم خوبی به اسم فولاد پیش رو داریم که نمایش تحسین برانگیزی در لیگ قهرمانان آسیا داشته است. فولاد فوتبال را فکورانه بازی می‌کند و کادرفنی و بازیکنان خوبی دارد.


وی افزود: شناخت به نسبت خوبی از فولاد پیدا کرده‌ایم و سعی می‌کنیم فردا با ارائه یک فوتبال مطلوب نتیجه خوبی به دست آوریم. از وقتی فراز کمالوند و کادرفنی جدید تیم سایپا را تحویل گرفت شاید نمی‌توانستیم تغییری در بازیکنان ایجاد کنیم اما تنها هدف‌مان این است سطح کیفی بازیکنان را ارتقا بدهیم و در بازی‌های باقی‌مانده هم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم.


مربی تیم فوتبال سایپا درباره اینکه با توجه به برنده نشدن این تیم در زمین در 10 هفته اخیر آیا می‌توانند فولاد را شکست بدهند تصریح کرد: برای برنده شدن تمام تلاش خود را می کنیم اما اینکه تیمی در چند هفته متوالی نتوانسته برنده شود به ذهنیت بازیکنان بازمی‌گردد. تلاش کردیم این ذهنیت را عوض کنیم و فکر می‌کنم بتوانیم موفق باشیم.


آقازاده درباره وضعیت تیم فولاد گفت: تیم بسیار خوبی است که فوتبال را آنگونه که می‌خواهد بازی می‌کند. نتایج نسبتا خوبی هم در لیگ قهرمانان آسیا کسب کرد. کارفنی و دانش فنی مربیانش خیلی بالا است و تیم قابل احترامی است اما ما هم دست و پا بسته نیستیم و تمام تلاش‌ خود را برای اینکه فردا برنده از زمین بیرون بیاییم به کار می‌گیریم.


وی درباره نقطه ضعف سایپا در گلزنی و خط دفاعی قدرتمند فولاد توضیح داد: نقاط ضعف و قوت خود را می‌شناسیم و سعی کردیم در این مدت این مسائل را بهبود ببخشیم. تمام تیم‌ها در مسابقات باقی‌مانده کار سختی پیش رو دارند ولی اولویت تمرینات ما برپایه نقاط ضعف سایپا بوده و هدف کادرفنی جدید هم ترمیم این نقاط ضعف است.


مربی تیم سایپا درباره شانس بقای این تیم در لیگ برتر با وجود فشردگی انتهای جدول گفت: قطعا در لیگ می‌مانیم اما کار بسیار سخت است. باید تمام تلاش خود را به کار کرفته و همدل شویم تا بتوانیم بازی‌ها را با موفقیت پشت سر بگذاریم. یقین داشته باشید سایپا در لیگ برتر خواهد ماند.