مس رفسنجان ۱ - ۱ استقلال؛ آبی‌ها دو امتیاز دیگر را از دست دادند

ساعت 23:20 دو شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۹

تیم فوتبال استقلال که در هفته های پایانی نیم فصل اول لیگ بیستم صدر جدول را از دست داده بود، در شروع نیم فصل دوم هم برابر مس رفسنجان متوقف شد و دو امتیاز دیگر را از دست داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ، دو تیم استقلال و مس در چارچوب هفته شانزدهم رقابتهای لیگ برتر از ساعت ۱۵ در رفسنجان به میدان رفتند که این دیدار با تساوی یک - یک به پایان رسید تا امتیازات به صورت مساوی تقسیم شود.

در این دیدار که با قضاوت سعید رحیمی مقدم برگزار شد، آبی پوشان با ترکیب؛ سید حسین حسینی، محمدحسین مرادمند، محمد دانشگر، وریاغفوری، محمد نادری (۸۱- متین کریم زاده)، فرشید باقری، مسعود ریگی (۷۱- سید احمد موسوی)، فرشید اسماعیلی (۷۱- آرش رضاوند)، بابک مرادی، مهدی قایدی و شیخ دیاباته (۸۱- ارسلان مطهری) به میدان رفت و مس رفسنجان نیز با این نفرات مقابل آبی پوشان قرار گرفت؛ داود نوشی‌صوفیانی، مسیح زاهدی، حامد نورمحمدی، محسن طرحانی، عقیل کعبی، مهرداد رضایی، قائم اسلامی‌خواه، محسن آذرباد (۷۲- میثم نقی‌زاده)، سجاد آشوری، فراز امامعلی (۷۸- علیرضا نقی‌زاده) و محمد قاضی (۷۱- محمدرضا سلیمانی).

در نیمه نخست بیشتر یک بازی متعادل از سوی دو تیم دیده شد و تنها گل این بازی از روی یک ضربه ایستگاهی و با استفاده از اشتباه خط دفاعی استقلال توسط مسیح زاهدی برای مس رفسنجان به ثمر رسید.

نیمه دوم با برتری تیم استقلال آغاز شد و آبی پوشان که برای به ثمر رساندن گل مساوی فشار بیشتری روی دروازه میزبان وارد کردند، سرانجام از روی یک ضربه کرنر و با ارسال قایدی توسط فرشید باقری به گل رسیدند که این اتفاق در دقیقه ۵۲ رخ داد.

بعد از این بازی عطش آبی پوشان تاحدودی فروکش کرد و بازی بیشتر در میانه زمین دنبال شد. تنها صحنه خطرناک بازی در دقیقه ۸۰ بازی بود که سید حسین حسینی با یک واکنش فوق‌العاده در موقعیت تک به تک اجازه باز شدن دروازه‌اش را نداد.

در پایان ۹۰ دقیقه نیز کار دو تیم با تساوی یک - یک به پایان رسید تا در اولین هفته از نیم فصل دوم استقلال و مس رفسنجان هر کدام یک امتیاز به جمع امتیازات شان اضافه شود. آبی پوشان با این یک امتیاز ۲۷ امتیازی شدند و همچنان در رده سوم قرار گرفتند و مس رفسنجان هم ۲۳ امتیازی شد.