کادرفنی در حال برنامه‌ریزی اردوی جدید تیم ملی فوتبال/ ۲ دیدار دوستانه در دستور کار

ساعت 19:21 دو شنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۹

کادرفنی تیم ملی فوتبال کشورمان برای برگزاری اردوی جدیدی برنامه‌ریزی می‌کند تا پیش از شروع مجدد مسابقات انتخابی جام جهانی بازیکنان را زیر نظر بگیرد.

aa

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال ایران برای شهریورماه اردویی تدارکاتی و برگزاری دو دیدار دوستانه را در برنامه داشت که با لغو فیفادی‌ها از سوی فیفا، این اردو نیز لغو شد.

دیدار با ازبکستان در تاریخ 18 شهریورماه در تاشکند قطعی شده بود و فدراسیون فوتبال با سوریه و فلسطین نیز رایزنی می‌کرد تا تیم ملی در تاریخ 13 شهریورماه با یکی از این دو تیم مصاف دهد. هرچند با لغو فیفادی و اردوی تیم ملی، برگزاری بازی در هر دو تاریخ منتفی شد.

در حال حاضر، کادرفنی بار دیگر در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری اردوی تیم ملی در تاریخی جدید است. تاریخی مابین لیگ قهرمانان آسیا و شروع لیگ بیستم در مهرماه، مدنظر اسکوچیچ برای برپایی اردویی جدید است که تیم ملی بتواند حداقل دو دیدار دوستانه هم برگزار کند. فدراسیون فوتبال هم در حال رایزنی با همان حریفانی است که پیش از این با آنها رایزنی شده بود تا تیم ملی بتواند دیدار دوستانه داشته باشد، هر چند سوریه از برگزاری دیدار با ایران انصراف داده بود.

در این بین، مدت زمان حضور پرسپولیس، استقلال، سپاهان و شهر خودرو در لیگ قهرمانان هم می‌تواند روی تاریخ اردو تأثیرگذار باشد. چراکه مشخص نیست نمایندگان ایران پس از پایان مرحله گروهی به ایران بازگردند یا با صعود به مراحل حذفی، همچنان به مسابقات خود در قطر ادامه می‌دهند.

لیگ قهرمانان آسیا به صورت متمرکز در قطر برگزار می‌شود که از تاریخ 24 شهریور تا 12 مهر برگزار خواهد شد که آخرین دیدار مرحله گروهی 3 مهرماه برگزار می‌شود. تیم‌های ایرانی در صورت حذف در مرحله گروهی نهایت تا روز 4 مهرماه به ایران باز خواهند گشت که کادرفنی تیم ملی می‌تواند برنامه‌ریزی خود را برای برگزاری اردوی تیم ملی انجام دهد. در صورت صعود به مراحل حذفی هم نیمه نهایی مسابقات روز 12 مهرماه برگزار می‌شود و باید دید آیا نماینده‌ای از ایران می‌تواند تا این مرحله پیش برود یا نه.

 

انتهای پیام/

aa

کلید واژه