قول و قرار سعادتمند و مجیدی برای دیدار حضوری/ آشتی‌کنان یا خداحافظی و بحران جدید؟

ساعت 19:21 دو شنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۹

قرار است فرهاد مجیدی، سرمربی و احمد سعادتمند، مدیرعامل استقلال در صورت مهیا شدن شرایط، دیداری حضوری با یکدیگر داشته باشند.

aa

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، کمترین کسی تصور می‌کرد که تیم فوتبال استقلال پس از برتری مقابل پرسپولیس در نیمه‌نهایی جام حذفی وارد حاشیه شود. سفر احمد سعادتمند، مدیرعامل استقلال به ایتالیا برای مذاکره با آندره‌آ استراماچونی و به دنبال آن گزارش برخی رسانه‌های ایتالیایی در خصوص بازگشت این مربی به استقلال کافی بود تا مجیدی در صفحه شخصی‌اش به انتقاد از مدیران استقلال بپردازد و مدعی شود که آنها از پیروزی استقلال برابر سپاهان و پرسپولیس ناراحت بودند.

سعادتمند در برنامه ورزش و مردم به انتقاد از رفتار مجیدی پرداخت و اعلام کرد که مذاکره‌ای برای بازگشت استراماچونی انجام نشده است. در ادامه، مجید نامجومطلق و وریا غفوری به منزل مجیدی رفتند تا او را به تیم بازگردانند که این موضوع با موافقت سرمربی آبی‌پوشان مواجه شد.

در 2 روز گذشته صحبت‌هایی به صورت پیامکی بین سعادتمند و مجیدی رد و بدل شده و قرار است این دو دیدار حضوری با یکدیگر داشته باشند. این در حالی است که گفته می‌شود مجیدی تصمیم گرفته پس از دیدار فینال جام حذفی با تراکتور تبریز از بازیکنان خداحافظی کند. اگر این اتفاق بیفتد، در آستانه آغاز دوباره لیگ قهرمانان آسیا، استقلال وارد بحران جدی خواهد شد، چون تنها چند روز برای انتخاب سرمربی جدید فرصت خواهد داشت.

در هر حال شرایط استقلال به هیچ عنوان مطلوب نیست و باید دید جلسه مجیدی و سعادتمند چه زمانی برگزار خواهد شد و آیا این جلسه نتیجه مثبت و آشتی در پی دارد یا اینکه دامنه اختلافات گسترده‌تر خواهد شد.

انتهای پیام/

 

aa

کلید واژه