الهامی: استقلال توانمند و قابل احترام است اما ۳ امتیاز دیدار فردا را می‌خواهیم

ساعت 23:22 جمعه ۲۰ تیر ۱۳۹۹

سرمربی تیم فوتبال تراکتور از حریف فردای تیمش به‌عنوان تیمی توانمند و قابل احترام یاد کرد و گفت در این مسابقه به دنبال سه امتیاز خواهند بود.

aa

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم،‌ ساکت الهامی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال در هفته بیست‌و‌چهارم لیگ برتر اظهار داشت: درباره بازی با استقلال باید بگویم که استقلال تیم توانمند و قابل احترامی است. استقلال همیشه استقلال است و شرایط بازی فردا طوری است که برای هر دو تیم سه امتیاز این دیدار بسیار اهمیت دارد. قطعاً بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود.

وی افزود: هر تیمی که تمرکز و روحیه بیشتری داشته باشد، به نظرم پیروز میدان می‌شود. قطعاً با شرایطی که تیم ما دارد، به دنبال آن هستیم که ابتدا یک بازی باکیفیت ارائه کنیم و سپس با دست پر به تبریز بازگردیم و دل هواداران را شاد کنیم. بازیکنانم در بازی گذشته شرایط بهتری داشتند و تمرینات خوبی را نیز پشت سر گذاشتیم. ان‌شاءالله بتوانیم همان بازی روانی را که در گذشته انجام دادیم، باز هم ارائه کنیم تا بتوانیم سه امتیاز این دیدار را به دست بیاوریم.

 

سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز خاطر نشان کرد: استقلال یکی از پرمهره‌ترین‌های تیم‌های لیگ است. هر دو تیم در این بازی چندین بازیکن خود را در اختیار ندارند. نمی‌توانم نام غایبان تراکتور را بیاورم، اما می‌توانم بگویم که تراکتور برای بازی فردا آماده است و ان‌شاءالله دست پر به تبریز برمی‌گردیم. در کل برای استقلال احترام خاصی قائل هستیم. امیدوارم یک بازی تماشاگرپسند و توأم با امتیاز برای ما باشد.

انتهای پیام/

aa

کلید واژه