میلیچ: من و دیاباته به فکر فسخ قرارداد و جدایی از استقلال نیستیم

ساعت 15:56 جمعه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

مدافع - هافبک تیم فوتبال استقلال تأکید کرد که او و مهاجم خارجی این تیم به دنبال جدایی از جمع آبی‌پوشان نیستند.

aa

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از کانال باشگاه استقلال، هروویه میلیچ در واکنش به انتشار اخباری درباره احتمال جدایی از استقلال اظهار داشت: من و دیاباته اصلاً در فکر فسخ قرارداد و رفتن از استقلال نیستیم. نمی‌دانم چرا هر روز هواداران را با اخبار جدایی‌مان نگران می‌کنند. من و دیاباته هر بار هم که با هم حرف زدیم، صحبت از دلتنگی برای بازی‌ها بود که بتونیم برگردیم و دوباره برای استقلال بازی کنیم.

وی افزود: ما هر دو عاشق استقلال هستیم و از بازی در این تیم لذت می‌بریم. من و دیاباته حداقل در این 10 روز اخیر با هیچ رسانه‌ای مصاحبه‌ای نکردیم و نمی‌دانم این همه مصاحبه از قول من و دیاباته چگونه انجام می‌شود!

بازیکن کروات تیم استقلال ادامه داد: هواداران نگران نباشند، چون من سه روز پیش هم که با دیاباته حرف زدم، بحث ما این بود که زودتر تمرینات شروع شود و با هم به ایران برگردیم.

میلیچ در پایان گفت: ضمن تشکر از مدیریت جدید باشگاه که حسن نیت و عزم جدی خودش را برای پرداخت مطالبات ما نشان داده است، بخش عمده قراردادم پرداخت شده و از این بابت نگرانی ندارم. تنها خواسته ما این است که حقوق ما که ماه‌های قبل پرداخت نشده و بد قولی انجام شده بود، سر وقت پرداخت شود که مدیریت جدید به شدت به دنبال انجام تعهدات است.

 

انتهای پیام/

aa

کلید واژه