فکری: تصور نمی‌کردم ۳ گل به ماشین‌سازی بزنیم/ بازیکنانم می‌خواستند در این بازی پیروز شوند

ساعت 23:38 پنج شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۸

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل ماشین‌سازی گفت که تصور نمی‌کرده در این مسابقه سه گل بزنند.

aa

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از تبریز،‌ محمود فکری پس از پیروزی 3 بر صفر تیم نساجی مقابل ماشین‌سازی تبریز ضمن بیان این مطلب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه تیم شرایط خوبی نداشت و از شرایط روحی مناسبی برخوردار نبود در شروع بازی بازیکنانم لغزش‌هایی داشتند، اما سریع به خودشان آمدند و بازی خوبی انجام دادند.

وی افزود: بچه‌ها جنگیدند و می‌خواستند در این بازی پیروز شوند. در نیمه اول موقعیت‌هایی به دست آوردیم و با یک گل هم بیرون آمدیم. در نیمه دوم مهم بود که برتری‌مان را حفظ کنیم و از آن طرف می‌دانستیم حریف فضاهای پشت دفاع را به ما می‌دهد. به بچه‌ها هم هوشیاری دادیم و آنها هم باهوش و دونده بازی کردند و توانستیم دو گل نیز در نیمه دوم بزنیم. چون اولین بازی بود که ما در تیم حضور داشتیم، لازم بود که پیروز شویم. جا دارد از بازیکنان تشکر کنم که باغیرت بازی کردند. جایگاه نساجی اینجا نیست و این برد را به هواداران تقدیم می‌کنم. امیدوارم جایگاه بهتری را در پایان فصل برای نساجی به دست بیاوریم.

سرمربی تیم نساجی در پاسخ به این سؤال که آیا انتظار چنین بردی از سوی تیمش داشته است یا خیر، تصریح کرد: واقعاً انتظار سه گل را نداشتم، ولی تیم‌ ما این پتانسیل را دارد. ما بازیکنان باتجربه و جوانی داریم که توانمند هستند. ان‌شاءالله با هماهنگی که بین آنها به وجود می‌آید در آینده نتایج خوبی به دست می‌آوریم.

فکری در واکنش به سؤالی درباره ناراحتی مسئولان خوشه طلایی از نحوه جدایی او از این تیم،‌ گفت: من این پیروزی را به بازیکنان خوب خوشه طلایی هم تقدیم می‌کنم. آنها بازیکنان خوبی بودند و از همکاری با این عزیزان لذت بردم. خوشه طلایی بازیکنان توانمندی دارد و امیدوارم سال‌های آینده خیلی از آنها را در لیگ برتر ببینم. من با مدیریت باشگاه صحبت کردم و همه چیز هماهنگ شده بود. با توجه به اینکه یکی دو هفته پیش به من این پیشنهاد داده شده بود، این اجازه به من داده شد که مذاکره کنم. در روزهای آخر ولی جواب من را نداد. جا دارد از مدیران خوشه طلایی تشکر کنم. این تیم پتانسیل صعود به لیگ برتر را دارد و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

وی همچنین درباره بحث ادامه مسابقات لیگ برتر به دلیل شیوع بیماری کرونا، بیان کرد: به‌هرحال باید تمام جوانب را در نظر گرفت، هم سلامتی بازیکنان و هم سلامتی هواداران را. اگر شرایط طوری باشد که سلامتی بازیکنان و تماشاگران در خطر باشد، باید بازی‌ها تعطیل شود، ولی اگر از شیوع ویروس جلوگیری شود می‌توانند بازی‌ها را ادامه دهند. این به سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال و وزارت بهداشت هم بستگی دارد تا تمهیداتی بیاندیشند که به کسی آسیب نرسد، اما اگر سلامتی کسی در خطر باشد باید لیگ تعطیل شود.

انتهای پیام/

aa

کلید واژه