دهقانی: مهاجری مقصر نیست، موقعیت‌های‌مان گل نمی‌شوند

ساعت 01:35 یک شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸

رضا دهقانی، وینگر تیم فوتبال نساجی گفت: وقتی موقعیت‌های ما تبدیل به گل نمی شود، نمی‌توان مهاجری را مقصر دانست.

aa

رضا دهقانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به تساوی تیمش برابر شهر خودرو گفت: ما بازی بسیار خوبی انجام دادیم و کاملاً به حریف مسلط بودیم. متأسفانه موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم و درخشش سیدمهدی رحمتی ما را از رسیدن به پیروزی محروم کرد. این شرایط در بازی‌های گذشته هم برای ما وجود داشت و اگر این همه بدشانس نبودیم قطعاً در رده‌های بالای جدول قرار داشتیم.

وی در پاسخ به این پرسش که «چرا مشکل گلزنی نساجی حل نشده است؟»، خاطر نشان کرد: نمی‌دانم چه بگویم. ما در تمرین روی زدن ضربات آخر کار می‌کنیم و این‌طور نیست که ددنبال حل این مشکل نباشیم. البته استرس نتیجه نگرفتن باعث شده تا روی تیم فشار ایجاد شود و این موضوع در عملکرد بازیکنان هم تأثیرگذار است. ما عالی فوتبال بازی می‌کنیم و امیدوارم در نتیجه‌گیری هم شرایط بهتری پیدا کنیم.

 

بازیکن تیم فوتبال نساجی در واکنش به برخی شایعات مبنی بر احتمال تغییر کادر فنی این تیم تصریح کرد: فکر نمی‌کنم چنین اقدامی درست باشد. مهاجری در تمرینات به خوبی نکات تاکتیکی را به بازیکنان گوشزد می‌کند و نمی‌توان سرمربی را مقصر دانست. وقتی موقعیت‌های ما تبدیل به گل نمی شود، مهاجری چه تقصری دارد؟ امیدوارم که این بدشانسی‌های در بازی‌های بعدی تمام شود.

انتهای پیام/

aa

کلید واژه