جلالی: حالا می‌توانیم تیم لیگ برتری باشیم و امتیاز بگیریم

ساعت 22:47 جمعه ۲۲ آذر ۱۳۹۸

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: کیفیتی که در چهار بازی اخیر نشان دادیم،‌ می‌گوید که حالا می‌توانیم تیم لیگ برتری باشیم و امتیاز بگیریم.

aa

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از سیرجان، مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان در مورد اینکه همه منتظر هستند تا گل‌گهر اولین پیروزی خود در این فصل را کسب کند، اظهار داشت: من به استناد چهار بازی اخیر تیم می‌گویم که زمانش رسیده از این شرایط بیرون بیاییم و خودمان را در جدول و لیگ برتر اثبات کنیم. بچه‌ها به خودباوری خوبی رسیده‌اند. اگر چهار بازی اخیر را نگاه کنید، در این چهار بازی کیفیتی که نشان دادیم،‌ می‌گوید که حالا می‌توانیم تیم لیگ برتری باشیم و امتیاز بگیریم. اینکه ما به این کیفیت رسیده‌ایم قدم مهمی است و اینکه به لحاظ نتیجه هم بخواهیم به شرایط خوبی برسیم،‌ چیزی است که فردا می‌خواهیم انجام دهیم.

وی در مورد اینکه در بازی فردا بهنام برزای و مهرداد عبدی را در اختیار ندارند و این کار را برای گل‌گهر سخت‌تر نمی‌کند، گفت: من از زمانی که آمده‌ام، هیچ بازی نبوده که تیم را کامل در اختیار داشته باشم. حتی در یک هفته! در هفته‌های اول که من آمدم 9 بازیکن آسیب‌دیده داشتیم. الان شرایط بهتر شده است و فقط سجاد آشوری را به‌عنوان بازیکن مصدوم داریم که مهمترین بازیکن ما در بخش حمله بود. مهم این است که تیم به کیفیت بهتری رسیده است و به نظرم می‌توانیم جای این بازیکنان را پر کنیم. فردا خواهید دید از بازیکنان جوان بومی استفاده خواهیم کرد و می‌بینید که نفرات بااستعدادی هستند.

ادامه دارد ...

aa

کلید واژه