برتری شهر خودرو مقابل پرسپولیس در ثانیه های پایانی

ساعت 20:40 جمعه ۱۲ مهر ۱۳۹۸

دیدار تیم های فوتبال شهرخودرو و پرسپولیس درحالی با برتری شاگردان یحیی گل محمدی به پایان رسید که سرخپوشان تهرانی سومین شکست خود در لیگ نوزدهم را پذیرفتند.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، یکی از حساس ترین دیدارهای هفته ششم نوزدهمین دوره رقابت های فوتبال لیگ برتر شامگاه امروز جمعه تیم تیم های شهرخودرو و پرسپولیس در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار شد که این دیدار با برتری یک بر صفر تیم شهرخودرو به پایان رسید. فرشاد فرجی(۹۳) برای شهرخودرو گل زد.

 

نیمه اول بازی قابل قبولی از سوی بازیکنان دو تیم به نمایش درآمد و موقعیت هایی روی دروازه ها ایجاد شد اما توپی از خط دروازه ها عبور نکرد. 

 

 

نیمه دوم هم مانند ۴۵ دقیقه نخست فوتبال سرعتی از سوی هر دو تیم به نمایش درآمد و تیم ها موقعیت های زیادی را روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند. با این حال در زدن ضربات اخر هر دو تیم مشکلاتی داشتند که اجازه نمی داد دروازه ها باز شود.

 

دقایق انتهایی بازی با ضربات کرنر پرتعداد شهرخودرو همراه شد و پرسپولیس چشم به ضد حملات داشت. بااین حال کالدرون در دقیقه پایانی بازی حسین ماهینی و عبدی را به زمین فرستاد تا تیمش شرایط تازه ای پیدا کند. 

 

اما این تیم شهرخودرو بود که در دقیقه ۹۳ روی یک ضربه کرنر توانست به گل برتری دست پیدا کند. در این دقیقه ارسال کرنر را فرشاد فرجی به گل برتری تبدیل کرد.

تیم فوتبال شهرخودرو با این پیروزی ۱۳ امتیازی شد و به صف مدعیان بالای جدول پیوست. پرسپولیس هم با پذیرفتن سومین شکست فصل خود ۹ امتیازی باقی ماند و در رده هفتم قرار گرفت.