عالیشاه: باید بجنگیم تا ۳ امتیاز دربی را بگیریم

ساعت 20:47 چهار شنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۸

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید کنار هم باشیم و بجنگیم که ۳ امتیاز بازی با استقلال را بگیریم.

aa

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، امید عالیشاه در حاشیه تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس درباره  دربی روز یکشنبه آینده گفت: مطمئنا دوست داشتیم چند هفته بیشتر بازی‌ها برگزار می‌شد و دربی دیرتر برگزار می‌شد  تا  به  آمادگی لازم برسیم اما  براساس قرعه‌کشی باید در هفته چهارم بازی کنیم. امیدوارم یک بازی خوب برگزار شود و مردم ما یک دربی خوب و جذاب ببینند و از فوتبال دو تیم لذت ببرند. ما هم تمام تلاش را می‌کنیم 3 امتیاز را بگیریم.

وی در خصوص اینکه قرار شده در دربی تماشاگران به صورت 50-50 در ورزشگاه حضور داشته باشند، عنوان کرد: اگر دربی  طبق روال دنیا برگزار می‌شد و قانون 90 به 10 اجرا می‌شد، بهتر بود. به هر حال کاری‌ نمی‌شود کرد چون زیرساخت‌ها فراهم نیست و امکانپذیر نبود و قانون 50-50 به نفع هر دو تیم است.

هافبک پرسپولیس در خصوص اینکه شرایط استقلال خیلی خوب نیست و در دربی هر تیمی که ضعیف‌تر بوده شرایط بهتری داشته است، اظهار داشت: دربی ربطی به این قضیه ندارد که کدوم تیم قوی‌تر و ضعیف‌تر است. فکر می‌کنم شرایط ما خوب است، نه اینکه بگویم غرور داریم و برای خودمان بازی می‌کنیم. باید کنار هم باشیم و بجنگیم که 3 امتیاز را بگیریم. 

 

انتهای پیام/ 

aa

کلید واژه